Zaterdag is het zo ver! - Reisverslagen van Gerwin Damen - WaarBenJij.nu Zaterdag is het zo ver! - Reisverslagen van Gerwin Damen - WaarBenJij.nu

Zaterdag is het zo ver!

Zaterdag is het zo ver. Dan vlieg ik van Amsterdam naar Dubai (Verenigde Arabische Emiraten). In Dubai stap ik over naar een ander vliegtuig wat richting Hongkong (China) zal gaan. Geland in Hongkong zal ik binnen paar uur weer opstijgen dan naar Sydney (Australië. Van uit Sydney richting Christchurch (Nieuw Zeeland). Van Christchurch word ik opgehaald met de auto, dan nog 3 uur met de auto naar Hokitika aan de west coast van New Zealand. Waar ik komende periode bij Familie van beek zal verblijven.



Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2014

Druk Druk.

29 September 2014

Avonturen.

23 September 2014

New Zealand.

14 September 2014

Regen in New zealand.

10 September 2014

Weer eventjes in New Zealand
Gerwin

Volg hier mijn reisverslagen! Op reis naar de west-coast van het zuidereiland in New-Zealand. Ik vlieg van Amsterdam naar Dubai. In Dubai stap ik over naar Hongkong. Dan vlieg ik van Hongkong naar Sydney en van Sydney naar Christchurch. Als ik in Nieuw Zeeland in Christchurch aankom ga ik met de auto, Pendelbus of met een tussenvlucht naar Hokitika waar mjin eindbestemming is. waar minimaal 10 weken verblijf.

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7156

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 27 Oktober 2014

Zaterdag is het zo ver!

15 Augustus 2014 - 20 Oktober 2014

West-coast van het Zuidereiland in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: