Morgen begin ik aan mijn lange reis! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Gerwin Damen - WaarBenJij.nu Morgen begin ik aan mijn lange reis! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Gerwin Damen - WaarBenJij.nu

Morgen begin ik aan mijn lange reis!

Door: Gerwin

Blijf op de hoogte en volg Gerwin

22 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Morgen is het zo ver. Dan vlieg ik van Amsterdam naar Dubai (Verenigde Arabische Emiraten). In Dubai stap ik over naar een ander vliegtuig wat richting Bangkok (Thailand) zal gaan. Geland in Bangkok zal ik binnen paar uur weer opstijgen dan naar Sydney (Australië). Van uit Sydney vlieg ik richting Christchurch (Nieuw Zeeland). Van Christchurch word ik opgehaald met de auto, dan nog 3 uur met de auto naar Hokitika aan de west coast van New Zealand. Waar ik komende periode bij Familie van beek zal verblijven.
Ik heb hier mijn eigenste bungalow. Ik zit maar een klein kwartier van de stad in Hokitika.

  • 22 Augustus 2014 - 20:13

    Carin:

    Veel plezier en succes broertje

  • 22 Augustus 2014 - 20:29

    Han Stevens:

    veel succes ,Gerwin, met deze spannende uitdaging

    namens je oude basisschool leraar

    gr han stevens

  • 22 Augustus 2014 - 20:42

    Gerwin Damen:

    Bedankt Carin en bedankt MENEER Han!

  • 22 Augustus 2014 - 23:37

    Elisabeth :

    Super knap dat je dat doet. Geniet ervan en een goede veilige reis!

  • 22 Augustus 2014 - 23:40

    Gerwin:

    Dank je wel. Komt zeker goed

  • 22 Augustus 2014 - 23:46

    Marjolein:

    heel veel succes! Hoop dat de vluchten mee vallen!
    geniet er van!!

  • 23 Augustus 2014 - 00:01

    Gerwin:

    Dank u dank u! U ik zal maandag rond 5 uur op me bestemming zijn!

  • 23 Augustus 2014 - 15:42

    Sanne Avontuur:

    Heel veel plezier Gerwin!

  • 23 Augustus 2014 - 16:03

    Gerwin Damen:

    Dank je Sanne! je gaat niet mee ? haha

  • 24 Augustus 2014 - 17:54

    Leni Pals:

    Veel leermomenten en veel plezier toegewenst

  • 27 Augustus 2014 - 07:38

    Gerwin Damen:

    Dank u! Ben al hard en druk aan het werk! en me Engels gaat vooruit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerwin

Volg hier mijn reisverslagen! Op reis naar de west-coast van het zuidereiland in New-Zealand. Ik vlieg van Amsterdam naar Dubai. In Dubai stap ik over naar Hongkong. Dan vlieg ik van Hongkong naar Sydney en van Sydney naar Christchurch. Als ik in Nieuw Zeeland in Christchurch aankom ga ik met de auto, Pendelbus of met een tussenvlucht naar Hokitika waar mjin eindbestemming is. waar minimaal 10 weken verblijf.

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 7163

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 27 Oktober 2014

Zaterdag is het zo ver!

15 Augustus 2014 - 20 Oktober 2014

West-coast van het Zuidereiland in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: