Hard aan het werk! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Gerwin Damen - WaarBenJij.nu Hard aan het werk! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Gerwin Damen - WaarBenJij.nu

Hard aan het werk!

Door: Gerwin

Blijf op de hoogte en volg Gerwin

27 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Ik zal eerst beginnen over mijn vliegreis! Me vliegreis was erg lang (2 dagen) eenmaal aangekomen op het vliegveld van New Zealand. werd ik grondig ondervraagt waarom, hoezo, waarom niet in een ander land, en hoelang, en waar mijn verblijf plaat is, voldoende geld op me rekening heb staan om me eigen te kunnen voor zien. En binnen de tijd dat me visum afloopt terug ga naar Nederland. Ik heb de meeste informatie kunnen geven. en ben ik binnen gelaten in New Zealand. Ook zijn ze erg streng dat je geen voedsel mee neemt.En een korrel zand aan je schoenen kan je al geweigerd worden om het land in te komen. Ik werd op gehaald door Anne het was toen rond 4 uur in de middag! Ik heb die nacht geslapen in een huis in de bergen. Hier is geen luxe haha. Ik dacht bij mijn eigen waar ben ik nu vredes naam aangekomen. Ik was zo moe dat ik aan tafel in slaap ben gevallen. De volgende dag ben ik door gereisd na mark and Debbie ben gelijk aan het werk gegaan. Ik moest gelijk Engels gaan praten en gaan denken. Dit viel heel erg tegen vooral omdat ik erg moe was. Moet erg wennen dat het s'morgens nog donker is en s'avonds ook al erg snel donker wordt. Ik zit met de 10 uur tijd verschil ook nog erg in de war. Ik heb mijn eigenste huis! Maar heb wel met familie van beek samen gegeten omdat ik nog geen boodschappen heb kunnen doen.

Toen ik dit schreef was ik ook erg moe. ;)



Jullie horen nog spannende verhalen van mijn!

HOUDOE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerwin

Volg hier mijn reisverslagen! Op reis naar de west-coast van het zuidereiland in New-Zealand. Ik vlieg van Amsterdam naar Dubai. In Dubai stap ik over naar Hongkong. Dan vlieg ik van Hongkong naar Sydney en van Sydney naar Christchurch. Als ik in Nieuw Zeeland in Christchurch aankom ga ik met de auto, Pendelbus of met een tussenvlucht naar Hokitika waar mjin eindbestemming is. waar minimaal 10 weken verblijf.

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 7148

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 27 Oktober 2014

Zaterdag is het zo ver!

15 Augustus 2014 - 20 Oktober 2014

West-coast van het Zuidereiland in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: